GLEDALIŠČE IN LUTKE / FESTIVALI IN PRIREDITVE / VIZIJE 2018

 

FESTIVAL VIZIJE - FESTIVAL MLADINSKE KULTURE 2018

 

ŽIRIJA

 

Klemen Janežič, predsednik žirije

 

Klemen Janežič


Klemen Janežič je leta 2017 magistriral iz umetnosti giba s plesno butoh pred­stavo Torzo pod mentorstvom red. prof. Tanje Zgonc. Za predstavo je prejel aka­demijsko Prešernovo nagrado AGRFT. Že kot študent se je zanimal ne le za igro, temveč tudi za dramaturgijo, režijo in koreografijo. Leta 2011 se je udeležil intenzivnega izobraževanja pri SU-EN v Butoh centru v Uppsali na Švedskem, ki je pomembno zaznamoval njegov opus. Danes je član igralskega ansambla SNG Drame Ljubljana, v preteklosti pa je sodeloval z različnimi gledališči tako na institucionalni kot neinstitucionalni sceni (Lutkovno gledališče Ljubljana, Mini tea­ter, Mestno gledališče Ljubljansko, Gleda­lišče Glej). Dejaven je tudi kot filmski igra­lec, tako v nagrajevanih kratkih filmih kot tudi v celovečernih (Nad mestom se dani, Pot v raj). Klemen je z različnimi projekti sodeloval na pomembnih festivalih kot so Borštnikovo srečanje, Teden slovenske drame, Gavellovi večeri, itd.

 

Ana Ruter

 

Ana Ruter


Ana Ruter je diplomirala na ljubljan­ski Akademiji za gledališče, radio, film in televizijo (AGRFT) pod mentorskim vod­stvom Dušana Jovanovića in Sebastijana Horvata v uprizoritvi Pavilijoni ali kam grem, od kod prihajam in kaj je za večerjo. Že v času študija je nastopala v Mestnem gledališču Ljubljanskem, v SNG Drami Ljubljana in v Mestnem gledališču Ptuj. Po končanem študiju je sodelovala v raz­ličnih slovenskih gledališčih, v SNG Dra­ma Ljubljana, v Anton Podbevšek teatru v Novem mestu ter v Lutkovnem gledališču Ljubljana. Leta 2009 se je zaposlila v SLG Celje, trenutno pa ima status samozapo­slene v kulturi.

 

Andrej Karoli

 

Andrej Karoli


Andrej Karoli je glasbeni urednik in voditelj na Valu 202. Letnik 70, usmerjeni izobraženec, DJ, študent (neizpolnjeni), potem Radio. Aktiven od 11. meseca sta­rosti, takoj, ko je shodil. Mladost čudovita, služba je hobi, zasebno je miren. Želel je prodajati plošče, a ni želel propada glas­bene industrije. Prvo se ni, slednje se je uresničilo. In potem: Radio. 1990. Avdicija, brez govornih napak, zatem dve leti in pol »drsanja mikrofona« v zaodrju. Mentorji in mentorke: Nataša Dolenc, Ajda Kalan, Ivi Korošec, Ivan Lotrič, torej TOP GUN slo­venskih radijskih imen. Se zdi, da se kar pozna. Po dveh letih in pol prvi posnetki (anketa o prodaji glasbe), dežurstva, pisa­nja (neobjavljenih) novic, vse, kar se zdi, da današnjim »voditeljem« radia primanj­kuje. Prijateljski prevzem oddaje Popevka meseca, preobrazba v Popevko tedna, dodatek domačega in tujega dela, ostalo je zapisano v arhivih. Tipanje kolegov v uredništvu za glasbo (pet let smo se tipa­li) in končno so »prostozidarji« popustili in sem pristopil. Naskok na vodenje pro­grama, prvi (bogokletni) začetki tikanja z javnega Radia, dodajanje glasb, prestop v glasbeno uredništvo, zametki produkcije dogodkov v imenu Radia, idejni so-vodja projekta Siddharta za Bežigradom, glasbena in koncertna produkcija Dneva 202 (Dan D, Tabu, Elevators / Keane), sicer pa: 80% Radia ni pred mikrofonom, je pa bolj po­membnih.

 

 

 

 

 

 

 

 

knjižica

programska knjižica (2 MB, pdf)