»UČINKI PLESA«
 8. – 10. oktober 2021, Velenje, Slovenija
NAVODILA ZA PRIPRAVO STROKOVNEGA  PRISPEVKA
Prispevek pošljete do 10. avgusta 2021 na e-naslov: nina.mesko@jskd.si.
Priporočljiva  struktura strokovnega prispevka ima naslednje vsebinske sklope:
1. Povzetek/Abstract: strnjena       predstavitev projekta s cilji in glavnimi rezultati; v slovenskem in angleškem       jeziku; 
2. Uvodni del, v katerem       avtor predstavi namen članka, problematiko. Lahko se naveže na različne       avtorje, pedagoške modele, pristope v plesni pedagogiki; 
3. Osrednji del: predstavitev       primera/modela/pristopa/učne ure; predstavite osnovno idejo in pričakovane cilje projekta,       opišete metodologijo (s kom ste projekt izvedli, na kakšen način, koliko       časa je trajal …), predstavite vse faze in aktivnosti projekta, predstavite       rezultate projekta in evalvacijo (kako ocenjujete uspešnost projekta; kako       so projekt ocenili udeleženci, občinstvo, zunanja javnost …); 
4. Sklep in samorefleksija: Povzetek       rezultatov, predlogi in napotki, ki bodo v pomoč tistim, ki se bodo       srečali s podobnim strokovnim izzivom ter samorefleksija       (predstavite, zakaj se vam zdi vredno to početi; kakšna je dodana vrednost       teh projektov in kje najdete motivacijo – zadovoljstvo, izpolnitev …). 
  Tehnična navodila za pripravo prispevkov
  
  Prispevek naj bo napisan po naslednjih  merilih: 
Pisava Arial,       velikost črk 11, presledek 1,5, obojestranska poravnava; 
Naslov prispevka       naj bo napisan z velikimi tiskanimi črkami in naj ne presega dveh vrstic.       Naslov mora biti napisan v slovenščini in angleščini; 
Ime in priimek       avtorja (avtorjev) prispevka, ustanova in elektronski naslov (male tiskane       črke); 
Kratka predstavitev avtorja       (organizacije) in partnerjev v projektu (100 – 200 besed); 
Povzetek/abstract       v slovenščini in angleščini naj ne presega 250 besed; 
Celoten       prispevek (vključno z morebitnimi fotografijami) naj obsega od 3 do 6       strani (A4); 
Za citiranje in       navajanje virov v tekstu in poglavju literatura se uporablja APA       standarde; 
Pod       fotografijami naslov fotografije in avtorja; 
Prispevek naj bo       lektoriran. Za morebitne napake odgovarjajo avtorji; 
Avtorji s       podpisom ob prijavi prispevka jamčijo za avtorstvo prispevka in prevzemajo       vso odgovornost za objavo. 
Primeri citiranja v  tekstu
  M.  Frostig (1989) razlaga, da je gibanje vir zadovoljstva in sprostitve, zato naj  bi bilo vpleteno v celotni učno-vzgojni proces kot sredstvo za učenje  najrazličnejših vsebin. Nevroznanstveniki, med katerimi navajamo avtorja Tima  Burnsa (2011) in Johna Rateyja (2008) so z različnimi raziskavami potrdili, da  gibanje pozitivno vpliva na delovanje možganov, saj jih gibanje pripravi na  učenje, prav tako pa jih v otroštvu pomaga organizirati. Ker ples v šolskem  kurikulu nima lastnega samostojnega mesta, je še toliko večja vrednost, da  omogočimo učencem izražanje skozi gib pri vseh ostalih predmetnih področjih  (Geršak, 2013). 
Navajanja virov
Frostig, M.       (1989). Gibalna vzgoja. Ljubljana: Svetovalni center.
Geršak, V.       (2013). Utelešena učna vsebina: z ustvarjalnim gibom do trajnega znanja.       Vzgoja&izobraževanje, letn. 44, št. 4-5, str. 87-93.  
Burns, T.       (2011). Možgani so mišica, ki jo je treba krepiti. V: Dnevnikov Objektiv. http://www.dnevnik.si/objektiv/intervjuji/1042436769(pridobljeno 15.3.2014).