| 
                    	
		                
                     | 
					
                    	
   
  
Prireditve 
  
  
  
OPUS 1-PLESNA  MINIATURA 2011 – PRAVILNIK 
A  - SPLOŠNI POGOJI
1. Sodelujejo lahko plesalci rojeni med leti 1987 in 2002 v štirih  starostnih skupinah: A1 (rojeni 2001-2002), A2 (rojeni 1999-2000), B (rojeni 1995-1998) in C (rojeni  1987-1994 let) in sicer v treh kategorijah: avtorski soloples (izvajalec je  hkrati avtor oz. koreograf svojega plesa);  koreografija za enega plesalca; koreografija za dva plesalca. Ustvarjalec plesa  (koreograf oz. avtor zamisli in vodja procesa) je en  sam in se tudi podpiše kot ustvarjalec plesa; v svoji koreografiji lahko pleše,  ali pa  tudi ne razen v avtorskem plesu, kjer  vedno tudi pleše. Če je delo skupinsko, morata bitI pod formulacijo  "ustvarjanje in ples" navedena oba sodelujoča, vendar  si v primeru, da je delo nagrajeno, nagrado delita po lastnem dogovoru. 
 
2. Dolžina plesov: največ 2 minuti v skupini A1  in A2, največ 2,5 minut v skupini B in največ 3,5 minut v skupini C. 
 
3. Starost: starostne skupine A1, A2, B in C  veljajo za avtorje-koreografe in za plesalce. Vendar lahko koreograf - če to  želi, v svoji  koreografiji uporabi tudi plesalce iz drugih starostnih skupin, a le v razponu  od 9 do 24 let. 
 
4. Vsaka plesna skupina (društvo, šola,  studio, center) lahko sodeluje z največ šestimi koreografijami – v posamezni  izbrani starostni skupini. Vsak posameznik lahko  sodeluje z največ dvema miniaturama, vendar ne z obema v isti kategoriji (npr. samo en avtorski ples in samo ena koreografija  - za enega, za dva, ali skupinska). 
 
5. Vsi prijavljeni se morajo z izdelanimi plesi (koreografija,  izvedba, glasba, kostum…) udeležiti izbora,  na katerem strokovna 
žirija izbere finaliste. Izbori so štirje in sicer ločeni  za vsako starostno skupino. Na izboru nastopajo plesalci po določenem vrstnem redu, ki ga prejmejo skupaj z  ostalimi navodili najkasneje teden dni prej. Na izboru se miniature odpleše  pred strokovno žirijo, povabljenimi gledalci in  prijavljenimi plesalci iz skupin. Izbori potekajo anonimno. V mesecu dni po  izboru vse prijavljene miniature prejmejo pisno  oceno. Izbrani do končne prireditve v Celju ne smejo  zamenjati plesalcev ali 
spremeniti teme, naslova plesa, zamisli, glasbe,  kostumov, rekvizitov in koreografije.  
 
6. Na končni prireditvi je luč in prazna scena  enotna za vse - brez posebnih učinkov, ozadij in scenografije, razen rekvizitov  alipreproste opreme, ki si jo udeleženci  priskrbijo sami. Velikost odra je 7   m (širina) x 9   m (globina). Glasba naj bo na zgoščenki (CD) in sicer za vsako miniaturo  posebej. Tehnično neustrezni posnetki bodo izločeni. 
 
7. Na dan tekmovanja je za udeležence  organizirana vaja (generalka) po natančnem razporedu. Na vaji je prisotna tudi  žirija,  vendar le informativno.  
 
8. V primeru poškodbe, bolezni in podobnega,  je treba organizatorju utemeljeno odpoved udeležbe poslati čim prej pisno, po  elektronski pošti ali po faksu. 
 
9. Organizator ni odgovoren za škodo, ki bi  nastala med prireditvijo (izgubljeni ali ukradeni predmeti, ipd.). 
 
10.  Organizator ne prevzema odgovornosti za morebitne poškodbe nastopajočih. 
 
11.  Snemanje in fotografiranje ni dovoljeno brez poprejšnjega dogovora z  organizatorjem. 
 
12.  Udeleženci sami krijejo stroške prevoza in bivanja. 
 
B - PRIJAVE  
 
1.  Pravilno izpolnjena prijavnica mora prispeti po pošti do razpisanega roka,  sicer udeležba ni mogoča. 
 
2. Po izteku prijavnega  roka mora prijavljenec na osnovi prejete položnice v 8 dneh nakazati prijavnino  30 € za posamezno miniaturo, sicer prijavljena miniatura na  izboru ne bo mogla sodelovati.   
 
3.  Odklonjeni bodo tudi tisti, ki bodo pomanjkljivo izpolnili prijavnice in ne  bodo priložili obveznega kratkega koncepta miniature. 
 
 
C - ŽIRIJA 
 
1.  Žirijo sestavljajo trije priznani plesni strokovnjaki. Eden izmed njih je  izbran za predsednika žirije. Člani žirije si skupaj na izboru ogledajo vse prijavljene miniature  in pripravijo izbor finalistov. Žirija je prisotna na generalki, nagrajence pa  izbira na končni prireditvi. Odločitve žirije so  nepreklicne in so objavljene ob koncu prireditve. Organizator si pridržuje  pravico, da v primeru bolezni, zadržanosti ali kakšnega  drugega opravičljivega razloga spremeni sestavo žirije.  
 
2.  Žirija med tekmovalci izbira najboljšo miniaturo v celoti, najboljšo idejo in  najboljšo plesno izvedbo v vsaki starostni skupini posebej. Po končani prireditvi ima komisija  15 minut časa za posvet, da določi nagrajence. Nagrajenci potem javno prejmejo nagrade. Vsi nagrajenci so  avtomatično uvrščeni na mednarodno tekmovanje, žirija pa lahko izbere še tri  miniature  iz vsake starostne skupine za udeležbo na  mednarodnem tekmovanju. 
 
3. Če žirija na generalki  ugotovi, da se nekateri tekmovalci niso držali predpisane teme ali kako drugače  odstopajo od določil, jim izjemoma lahko dovoli nastop, vendar  izven konkurence, kar pomeni, da ne bodo ocenjeni in uvrščeni. 
 
4. Na mednarodnem  tekmovanju je žirija mednarodna in jo sestavljajo trije novi člani in kvečjemu  en član žirije je lahko hkrati v žiriji na državnem in mednarodnem  tekmovanju. 
 
 
D - NAGRADE 
1.  Nagrade za najboljšo miniaturo, najboljšo idejo in najboljšo plesno izvedbo v  posamezni starostni skupini (A1, A2, B in C). 
 
2.  Nagrade na državnem nivoju so v obliki kritja šolnin za plesne šole, seminarje  in delavnice v tekoči sezoni (Plesni izziv Ljubljana, Zimska plesna šola Maribor –  oboje v organizaciji   JSKD, Plesno poletje v organizaciji Plesnega centra  Terpsihora                    Šempeter pri Novi Gorici in OI JSKD Nova  Gorica, Fronta sodobnega plesa v Murski Soboti) in sicer v vrednosti: za  najboljšo miniaturo v višini 100 €; za najboljšo  idejo in najboljšo plesno izvedbo v višini 50 €. Nagrade v obliki udeležb je  treba izrabiti do konca aprila naslednjega leta.   
    
3.  Nagrade na mednarodnem tekmovanju so denarne in so podeljene za: najboljšo  miniaturo (skup. A1 in A2: 100 €; skup. B: 400 €; skup. C: 800 €); najboljšo idejo in  najboljšo plesno izvedbo (skup. A1 in A2: 50 €; skup. B: 200 €; skup. C: 400 €). 
 
4.  Organizator razglasi nagrajence in podeli nagrade po koncu tekmovalnega dela. 
 
5.  Vsak udeleženec dobi spominsko diplomo. 
Prireditev  pripravlja in vodi JSKD in OI JSKD Celje. Člane odbora izbere organizator.  Organizacijski odbor načrtuje in oblikuje koncept prireditve, izbira žirijo in  skrbi za izvedbo prireditve. 
V  primeru prenizkega števila prijav na mednarodno tekmovanje, si organizator  pridržuje pravico do odpovedi mednarodnega dela tekmovanja oz. do združitve  državnega in mednarodnega dela v eno prireditev, ki bo v tem primeru v soboto  11. junija 2011 ob 17. uri. Posledično lahko pride tudi do spremembe višine  denarnih nagrad. 
 
Informacije in stiki: 
 
Javni sklad RS za kulturne dejavnosti 
Štefanova 5, 1000 Ljubljana 
Nina Meško, tel. 01 24 10 522 
Faks: 01 24 10 510 
E-pošta: nina.mesko@jskd.si 
 
Območna izpostava JSKD Celje 
Vodnikova 11, 3000 Celje, p.p. 104 
Tomaž Črnej, tel. 03 426 06 32 
Faks: 03 42 60 636 
E-pošta: oi.celje@jskd.si 
  
 
prijavnica  
  
Navodila 
 
   
Lanski Opus 2010                 
						
                     | 
                    
                    	
 prijavnica 
Navodila 
 
 
Lanski Opus 2010 
		                
                     |