MATIČEK ZA NAJBOLJŠO PREDSTAVO V CELOTI
Rok Sanda: FENIKS
Little Rooster Productions, Društvo Mali petelin, Mali Kamen

Predstava Feniks zaobjema brezkompromisno zasledovanje kakovosti vseh elementov gledališke predstave, od režije, igralskega angažmaja, scenografije, lučne podobe, zvoka in kostumografije. Presežek te predstave korenini v avtorstvu Roka Sande, ki se kljub temu, da je mlad avtor, zaveda, da je ustvarjalnost pot ozaveščanja in ozdravljenja globokih razkorakov med preteklim in polpreteklim časom. In vendar presega moraliziranje in polarizacijo. Ob tem vešče prestopa iz makro kozmosa v ganljive mikro človeške usode. Ne glede na vse dokazuje, da v vojni ni zmagovalcev, so samo žrtve, brez korenin ni kril.
MATIČEK ZA MOŠKO VLOGO
Klemen Kovačič za vlogo Andreja Opeke v predstavi Feniks
Little Rooster Productions, Društvo Mali petelin, Mali Kamen

Klemen Kovačič v prestavi Feniks preseneča s svojo izbrušeno prezenco, z močnim občutkom za transformacijo lika nas v natančno odmerjenem ritmu pelje od preplašenega fantiča do borca, upornika. Njegova psihološka razplastenost se vešče sprehaja po robu brezna določljivosti. Iztišinjena zgovornost Klemna Kovačiča je prepričljiva in osupljiva.
MATIČEK ZA ŽENSKO VLOGO
Maja Pinterič za vloge v predstavi Feniks
Little Rooster Productions, Društvo Mali petelin, Mali Kamen

Maja Pinterič poseduje močan govorni izraz, precizno obvladovanje jezika, ne le v smislu dikcije, temveč vseh izraznih sredstev, s katerimi igralec lahko prepričljivo ustvari vlogo in pusti globok odtis v gledalčevem spominu. Maja Pinterič se ni ustrašila premočrtne dramaturgije vloge, pač pa je s premišljenostjo in igralsko zrelostjo do konca izostrila svoje like in s tem ustvarila igralski presežek.
MATIČEK ZA ANSAMBELSKO KREACIJO
Skupina Hlodi, KUD Franc Kotar Trzin za predstavo GRENKI SADEŽI PRAVICE

Priče smo prevrednotenju modernega klasičnega besedila, ki z avtorskim odkrivanjem kolektivnega giba prikaže umeščenost mladega človeka v sodobni družbi. Skupina Hlodi s simbolnim prepletom humornega in tragičnega kaže svoj kritični pogled na družbo in njeno okostenelost. Posebej izpostavljamo izjemen posluh za skupinsko igro.
POSEBNA PRIZNANJA
Posebno priznanje žirije za pretanjen prevod teksta v polnost igralskega izraza
Koroški deželni teater Slovenj Gradec za predstavo TERAPIJA

Skupini Koroškega deželnega teatra Slovenj Gradec je sestavljanko monologov osmih likov, ki zasledujejo mejo karikature v predstavi Terapija, uspelo združiti v subtilno in kompaktno fresko sveta brez osebne in brezosebne komunikacije.
Posebno priznanje žirije za moško vlogo
Filip Mramor za vlogo Lazarja v predstavi Žabe, Poljanski Oder, Gimnazija Poljane

Odločno mladostno in prepričljivo igralsko iskateljstvo je lastnost, s katero Filip Mramor takoj opozori nase, a se pri njej ne zaustavi, temveč ostro zaseka mejnik med tuzemskim fizičnim ter poetičnim in metafizičnim.
Posebno priznanje žirije za ansambelsko igro
Srečko Kermavner, Bojan Vister in Saša Klančnik za ansambelsko igro v predstavi Maratonci tečejo častni krog, Šentjakobsko gledališče Ljubljana

Triperesna deteljica, Bojan Vister, Saša Klančnik in Srečko Kermauner so perpetuum mobile obrtne briljance, izjemne uglašenosti, ki z odmerjeno dozo obešenjaškega humorja dajejo predstavi Maratonci tečejo častni krog svojstven ritem in polnokrvnost.
DODATNE INFORMACIJE
 |
|
Matjaž Šmalc
strokovni svetovalec za gledališko in lutkovno dejavnost
in direktor Linhartovega srečanja
Tel: 01/ 2410 511
Faks: 01/ 2410 510
E- pošta: matjaz.smalc@jskd.si |
| |
|
|