REVIJA MENTOR
Mentor 5
Izšel oktobra 2008
Osrednji del revije je namenjen mladi slovenski literaturi - sedmim finalistom Festivala mlade literature Urška - Sergeju Učakarju, Gregorju Rozmanu, Barbari Žvirc, Urški Kobe, Patriciji Logar, Franciju Novaku in Nali Bell; objavljena so njihova izbrana besedila, biobibliografski podatki in ocena državnega selektorja Jožeta Štucina.
V Dnevniku je Gabriela Babnik opisala svoje peripetije na poti v Burkino Faso v dvoje (nadaljevanje v naslednji številki), v kratkem intervjuju pa je Patricija Dodič predstavila pesnika Jana Šmarčana ob izidu njegovega prvenca z naslovom Njej. Peter Rezman je bil v gosteh pri dvojezični (slovensko- madžarski) reviji Lindua, ki izhaja v Lendavi. V Najstniku je novo zgodbo v Mali šo(a)li kreativnega pisanja napisal Goran Gluvić, Milan Vincetič pa je obudil spomine na svoje knjižnice. Objavljene so tudi nagrajene pesmi z natečaja Župančičeva frulica za osnovnošolce in srednješolce. V poročilih je Matej Krajnc opisal dogajanja na poletnem festivalu Sanje v Ljubljani, Špela Oman pa na prevajalski delavnici JSKD v Izoli. Goran Gluvić je podpisal zanimiv komentar o asociacijah, ki so se mu porodile ob prebiranju knjige Mateja Krajnca The Beatles.
V zadnji letošnji številki Mentorja so bile ocenjene knjige Radharani Pernarčič (Vesolje žalujko veter žaluzije), Tomislava Kiša (Kremenov kamen s sonca), Cvetke Lipuš (Obleganje sreče), Ervina Fritza (Drugačen svet, Vrane), Franja Frančiča (Kri, morje, nebo), Senade Smajić (Z njenih robov), Cvetke Bevc (Soba gospe Bernarde), Jurija Hudolina (Pastorek), Erike Fisher - Lichte (Estetika performativnega), Davida Bedrača (Brez uteži) in Antologija sodobne irske poezije. O naštetih knjigah so pisali Marko Elsner Grošelj, David Bedrač, Milan Vincetič, Matej Krajnc, Aljoša Harlamov, Boris Gorupič in Andrej Lutman.
Likovna dela je tokrat podpisal Mitja Ficko.
Glavna in odgovorna urednica: Dragica Breskvar
Likovni urednik: Herman Pivk
Naslov: Revija Mentor, Štefanova 5, 1000 Ljubljana
e-pošta (dragica.breskvar@jskd.si)
|