PRIDRUŽITE SE NAŠI
   FACEBOOK SKUPINI

        

   OBIŠČITE NAŠ YT-KANAL

        

 

prijava na e-novice

 

Naši zbori

 

Naši zbori

 

Naši zbori

OSREDNJA SLOVENSKA ZBOROVSKA REVIJA NAŠI ZBORI NA SPLETU

 

   SPLETNA STRAN FESTIVALA
   EUROPA CANTAT 2021
   LJUBLJANA

 

 

Zborovski arhiv

 

   KATALOGI

 

GLASBA / ZBOROVSKA GLASBA / ZVOK MOJIH ROK

Zvok mojih rok

 

ZVOK MOJIH ROK 2022
2. Državno tekmovanje Mateja Hubada za slovenske zborovodje
Maribor, Unionska dvorana, 26.–27. maja 2022

 

ŽIRIJA

Martina Batič
Predsednica
Slovenija

Martina Batič

Martina Batič je leta 2002 diplomirala na Akademiji za glasbo Univerze v Ljubljani. Študij je nadaljevala v Münchnu v razredu zborovskega dirigiranja pri profesorju Michaelu Gläserju, leta 2004 pa je z odliko magistrirala. Udeležila se je številnih mojstrskih tečajev po vsej Evropi. Med letoma 2004 in 2009 je vodila zbor SNG Opera in balet Ljubljana. Leta 2009 se je zaposlila kot dirigentka Zbora Slovenske filharmonije in od sezone 2012/2013 do decembra 2017 prevzela njegovo umetniško vodenje. Leta 2006 je prejela prvo nagrado na prestižnem tekmovanju za mlade zborovske dirigente Eric Ericson.

V zadnjih letih je sodelovala z Danskim radijskim zborom in Danskim vokalnim ansamblom, Nemškim komornim zborom, Zborom bavarskega radia, Vokalnim ansamblom ChorwerkRuhr, Zborom norveških solistov, redno pa sodeluje tudi s Švedskim radijskim zborom, Komornim zborom Erica Ericsona, Komornim zborom RIAS, Nizozemskim radijskim zborom, Flamskim radijskim zborom, Zborom srednjenemškega radia, Zborom jugozahodnega nemškega radia in drugimi. Poleg tega redno pripravlja koncerte z dirigenti, kot so Valerij Gergijev, Jaap van Zweden, Gianandrea Noseda, Emmanuel Villaume, Markus Stenz, Mikko Franck, James Gaffigan, Yannick Nezet-Seguin, Leonard Slatkin, Charles Dutoit, Emmanuel Krivine, Franz Welser-Möst, Jukka-Pekka Saraste in drugi.

Septembra 2018 je prevzela umetniško vodenje Francoskega radijskega zbora v Parizu. Leta 2019 je postala nagrajenka Prešernovega sklada 2019 za poustvarjalne dosežke v preteklih treh letih.

Petra Grassi
Italija/Slovenija

Petra Grassi

Tržaška Slovenka je slovensko javnost na svoj izjemni talent opozorila kot zmagovalka 1. slovenskega dirigentskega tekmovanja Zvok mojih rok 2016. Diplomirala  je iz klavirja in glasbene pedagogike na konservatoriju v Trstu ter magistrirala iz zborovskega dirigiranja na konservatoriju v Trentu v razredu Lorenza Donatija. Izpopolnjevala se je na mojstrskih tečajih evropskega združenja profesionalnih zborov Tenso. Je nagrajenka več tekmovanj: 1. mesto in nagrada za najmlajšo finalistko italijanskega dirigentskega tekmovanja v Arezzu (2015), 3. mesto in nagrada občinstva na mednarodnem dirigentskem tekmovanju Europa Cantat v Torinu (2015), nagrada za najboljšo dirigentko po izboru zbora na mednarodnem dirigentskem tekmovanju v Hongkongu (2019). Z zbori (Kraški slavček, Vikra, Dekor) je na tekmovanjih prejela prve nagrade in nagrade za najboljšo dirigentko (Arezzo, Vittorio Veneto, Bad Ischl, Olomouc, Benetke, Corovivo, Sozvočenja, Malcesine, Naša pesem). Poučuje na Glasbeni matici v Trstu, vodi mojstrske tečaje za dirigente in zborovske pevce doma in v tujini (Europa cantat, Feniarco, JSKD …) ter je članica tekmovalnih žirij. V sezoni 2016–2019 je bila prva dirigentka Mladinskega zbora dežele Furlanije - Julijske krajine, splomladi 2017 pa tudi stalnejša dirigentka Komornega zbora DEKOR. Letos je bila izbrana za dirigentko Italijanskega mladinskega zbora (Coro Giovanile Italiano). Za izjemne ustvarjalne dosežke na področju vokalne glasbe je prejela zlati znak JSKD.

Andraž Hauptman
Slovenija

Andraž Hauptman

Andraž Hauptman je po končani Srednji glasbeni in baletni šoli v Ljubljani (smer klavir, flavta, solopetje in splošna smer) kot dirigent in pianist diplomiral na Akademiji za glasbo v Ljubljani. Že med študijem je prevzel vodenje Primorskega akademskega zbora Vinko Vodopivec in bil korepetitor ter solist. S Komornim zborom Ave, ki ga je ustanovil leta 1984, je med letoma 1990 in 2004 dosegel številne odmevne uspehe na mednarodnih festivalih in uglednih zborovskih tekmovanjih v Mariboru (petkrat), Gorici (dvakrat), Toursu (dvakrat), Maasmechelnu, Tolosi, Johannesburgu, Atenah, Montreuxu, na Rodosu, v Marktoberdorfu, Mendozv, Talinu in na Dunaju. Za svoje umetniško delo s Komornim zborom Ave je poleg številnih priznanj festivalov in tekmovanj prejel plaketo mesta Ljubljane, leta 2005 pa Gallusovo plaketo Javnega sklada za kulturne dejavnosti Republike Slovenije.

Deluje kot predavatelj na zborovskih seminarjih in član strokovnih žirij doma in v tujini. Kot strokovni svetnik je zaposlen na Akademiji za glasbo v Ljubljani.

S Komornim zborom Orfej sodeluje od leta 2010, najprej občasno, kot svetovalec, od leta 2017 pa v vlogi stalnega dirigenta. Z njim je na državnem tekmovanju Naša pesem v Mariboru osvojil zlato plaketo, tretje mesto in tri posebna priznanja.

Leta 2018 je z Orfejem na tekmovanju v Toursu, ki šteje za veliko zborovsko nagrado Evrope, osvojil tretje mesto. Zadnji odmevni uspeh je z Orfejem dosegel julija 2019, ko je nagrado za tretje mesto prejel za nastop na tekmovanju v avstrijskem Spittalu.

Bengt Ollén
Švedska

Bengt Ollén

Bengt Ollén je študiral zborovsko dirigiranje pri Gösti Ohlinu in Gunnarju Erikssonu na Akademiji za glasbo in dramo v Göteborgu, tam pa je leta 1981 ustanovil tudi vokalno zasedbo Amanda. Doštudiral je tudi orkestrsko dirigiranje. Leta 1995 je ustanovil zbor Sofia Vokalensemble, ki ga vodi z veliko strastjo in nepojenljivim zanosom. Z njim uresničuje vizijo ustvarjati glasbo »onkraj not«, pri čemer mora glasba tudi ganiti poslušalca. Zbor je prav na mariborskem odru prejel veliko zborovsko nagrado Evrope 2012.

Med letoma 1994 in 2018 je deloval kot učitelj zborovskega petja na Glasbeni gimnaziji v Stockholmu. S tamkajšnjimi zbori je dosegel velike uspehe na mednarodnih zborovskih tekmovanjih. Je tudi ustanovitelj in dirigent komornega orkestra Södra Dalarnas in od leta 2003 rezidenčni dirigent Oratorijskega zbora VOX. V tem čas je z njima na festivalu Musik vid Siljan uprizoril vsa najpomembnejša dela za zbor in orkester od baroka do 20. stoletja. Pogosto sodeluje na tekmovanjih kot žirant, kot gostujoči predavatelj ali mentor ali dirigent pa na domačih ali mednarodnih dogodkih.

Poudarja, da je predanost vsakega pevca pomemben del v glasbenem napredku. Ves čas si prizadeva za krepitev zborove skupinske dinamike in uveljavljanje ustvarjalne improvizacije kot delovne metode, kar marsikdaj vodi k razburljivim koncertnim skladbam in interpretacijam melodij. Močno spodbuja tudi komunikacijo med pevci – v glasbenem formatu in tudi družabno. Prepričan je, da brez sodelovanja v glasbi ni uspeha.

Jānis Ozols
Latvija

Jānis Ozols

Jānis Ozols je prepoznaven kot latvijski zborovski dirigent, nekdanji član vokalne zasedbe Cosmos, nekdanji televizijski voditelj oddaje Kulturna nedelja in tudi gastonomski blogger.

Na Latvijski akademiji za glasbo Jāzeps Vītols je diplomiral v razredu za zborovsko dirigiranje pri profesorju Sigvardsu Kļavi in magistriral v razredu Jānisa Zirnisa. V letih 2013 in 2014 je študiral orkestrsko dirigiranje na Kraljevem kolidžu za glasbo v Stockholmu.

Trenutno je umetniški direktor mednarodnega tekmovanja International Baltic Sea Choir Competition,  dirigent in umetniški vodja Mešanega zbora latvijske akademije za glasbo ter mešanih zborov Pa Saulei in Maska, s katerim se je prav na mednarodnem tekmovanju v Mariboru kvalificiral v finale za veliko zborovsko nagrado Evrope.

Od leta 2018 je član odbora Fundacije znamenitega latvijskega pevskega festivala Dziesmu svētki in glavni dirigent zborov festivalskih regij Riga in Jurmala. Bil je umetniški direktor otvoritvenega koncerta 26. festivala julija 2018.

V času, ko je pel pri vokalni a cappella skupini Cosmos, so osvojili veliko latvijsko glasbeno nagrado 2009 in sodelovali s svetovno znanimi glasbeniki na mojstrskih tečajih in koncertih z Bobbyjem McFerrinom in zasedbami The Real Group, Take 6, Manhattan Transfer, Hilliard Ensemble, New York Voices in islandsko glasbeno ikono Björk.

Odlikuje ga odprtost za ustvarjalne inovacije in glasbene eksperimente, kar mu pomaga pri uresničevanju njegovih idej, ki jih cenijo glasbeni profesionalci in tudi ljubitelji. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

o tekmovanju

razpis tekmovanja

izbrani kandidati

demonstracijski zbori

žirija

note

note

note

note

 

programska knjižica

programska knjižica
(datoteka pdf)